پارچه روسری حریر

محل فروش پارچه ی روسری و شال در سطح کشور

محل فروش پارچه ی روسری

محل فروش پارچه ی روسری و شال در سطح کشور . برند تیارام تولیدکننده تنوع بسیاری از پارچه های روسری و شال به صورت خام است . در کارخانه های نساجی اصفهان و یزد و عرضه به سرار ایران .

20200209 131115

کارخانه نساجی تولیدکننده پارچه شال و روسری

تولید شال و روسری بسیار روندی تکمیلی دارد که شرکت تیارام در بهترین و مجهز ترین کارخانه های نساجی اقدام به تولید پارچه ی خام روسری و شال کرده است .

بهترین نوع بافت و جنس پارچه روسری که بهترین نوع برای انجام چاپ انواع مختلف از طرح ها است .جنس های مختلفی از پارچه های خام شال و روسری در این کارخانه ها تهیه و تولید میشود و به عرضه ی مشتریان عزیز در اقسا و نقاط کشور انجام میگیرد .جنس های مختلفی از قبیل موهر و نخی اسپان و کجراه و پارچه فاستونی برک

پارچه های روسری و شال که به صورت خام تهیه میشوند به صورت طاقه پیچ شده به مشتریان تحویل داده میشود رنگ پارچه های تولید شده ی این تولیدی سفید است و اماده شده برای اجرای هر گونه چاپ است برای تولید شال و روسری .

استفاده از نخ های درجه یک برای تولید پارچه خام شال و روسری که ارسال به تمام نقاط کشور انجام میگیرد .

IMG 20200207 WA0000

فروش پارچه ی خام شال و روسری چگونه انجام میگیرد

پارچه تترون سفید خام شال و روسری در مرحله ی اول در کارخانه های نساجی شهرهای اصفهان و یزد تولید شده و طاقه پیچ شده در انبار نگهداری شده و اماده فروش میباشد مشتریان عزیزی که قصد خرید پارچه خام شال و روسری دارند باید با مدیریت فروش هماهنگ شده و پارچه ای که مدنظرشان است را سفارش دهند.

طاقه ها به صورت بسته بندی شده کامل و طاقه ای به مشتریان عرضع میگردد .

20200114 122704

ایا هر نوع از پارچه های روسری را با هر روش و هر دستگاه چاپی میتوان زیر چاپ برد

پارچه های خام شال و روسری پودبین شده و اماده برای انجام چاپ سایلیمنشن و استفاده از کلندر است .

مشتریان عزیز باید قبل از اینکه پارچه را خریداری کنند با مدییریت فروش که مشخصات تماس در سایت قابل مشاهده است کاملا نحوه ی برش و یا دستگاهی که قرار است با ان چاپ انجام دهند را گفته تا پارچه ی مناسب را تهیه کنند .

برای چاپ خیس و یا چاپ سابلیمنشن باید پارچه طبق ان تولید و پودبین شود و یا حتی برای برش با کلندر باید هماهنگی لازم انجام شود.

DSC 0330
امتیاز دهید